:)

سلام

غیبتام زیاد شده از 3 روز بیشتر حذف یا صفر :) مجکل نداره. بیشتر شد با ویزیتورها کنار مییام. سایت امروز /// Driftlab


 

» لینک سایت : Driftlab.com

»« دستنوشته :

یک سایت ساده در نهایت خفنگیش " چی گفتم " با نمونه کارهای جالب ! دیگه , عرضی نیست :)

»« خارج از محدوده :

به یارو میگن مربی خارجی چطوره ؟ میگه والا مثل ماشین خارجی می مونه :)(: "کولر دار ای بی اس و ...."

کنسرت جدید اصفهانی چه سر و صدای در کرده . ( بیشتر( " اهنگ صفحه اول سایت حتما گوش کنید . جدیده "

فعلن

مجتبی ....

تعجب !!!

بی تو مهتاب شبی باز از این کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

سلام

بالاخره بعد از مدتی این وب سایت محمد اصفهانی یک سر و سامونی گرفت /// Mohammad Esfahani

 

Mohammad Esfahani


» لینک سایت : Mohammad-esfahani.com

»« دستنوشته :

نسبتا کار ائیده عالی شده که میتونه در شان یک خواننده باشه . این وب سایت را جناب آقای منوچهری طراحی کردن که همون طراح وب سایت علیرضا عصار هم هست . به همین خاطر شما نکات مشترک زیادی میتونید بین سایت عصار و اصفهانی پیدا کنید. صفحات contact سایت که هزار ماشالله تو اوته . دوم اینکه بعضی صفحات با هم یکی نیستن یعنی طول صفحات متفاوته

البته در یک یا دو صفحه این مجکل وجود داره . دیگه اینکه اگه پائین صفحه هم بسته میشد جالبتر میشد . ولی در کل نسبت به ورژن قبلی سایت خیلی بهتر شده :)

»« خارج از محدوده :

Comment هام نمی دونم چرا بی بخار شدن :(

اوه گرافیک

سلام
من اصولا با کارهای گرافیکی خیلی حال میکنم . چون خودم گرافیک دوست دارم :)