؟

سلام
خودم نمیدونم چرا نیستم!!!
اخه حقیقتش اینه که یک وب سایت توپ تو این چند روزه ندیدم!
شما بگید///
مجتبی

دلقک...

سلام
یک بگراند جدید تهیه کردم !
به قول یارو گفتنی تازه از تنور در اومده :

آرمان پایا

بگذارید  اگر هم نه بهاری باشم

شاعر سوخته گلهای صحاری باشم

می توانم که خودم را بسرایم هرچند

 نتوانم که همانند قناری باشم

سلام

وب سایت امروز مربوط میشه به یک  تیم وب دیزاینر اصفهونی :/// Arman Paya

 

 

Arman Paya


» آدرس: Armanpaya.com

»« دستنوشته :

بد طراحی نشده جالبه ولی اندازه و مقایس کلی کار خیلی درشته تازه با رزولیشن 768*1024 من دیدم . یکی از نکات مثبت سایت داشتن map site  که در اکثر وب سایتهای ایرونی خلاءاش احساس میشه . نمونه کارهای جالبی هم میتوانید پیدا کنید.

ولی در کل خیلی قابل تحمل تر از وب سایتهای دیگر طراحان اصفهانه.(مثلا :1.2).

»« معرف :  هادی نیلی

»« خارج از محدوده :

\این رفیق ما آرش خان پیداش نیست ///.

در ضمن اگر نظری و انتقادی پیشنهادی دارید من اکثرا از ساعت 14 تا 23 بعد از ظهر آنلاینم (Mojtaba_mer)

فعلن.